به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ هوشنگ ملایی در دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با بررسی عملکرد میز خدمت الکترونیک مستقر در شرکت آب منطقه ای بر آموزش مداوم کارکنان مستقر در میز خدمت تصریح کرد وافزود : استقرار میز خدمت در ادارات موجب دقت و شفاف سازی در ارائه خدمت به ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در حل مشکلات و جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارت وسازمانها جلوگیری وباعث رضایت شهروندان می شود.

وی گفت: آنچه در میز خدمت بسیار اهمیت دارد این است تمام خدمات از ابتدا تا انتها در یک میز خدمت به صورت حضوری و ترجیحا به صورت الکترونیکی انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای حضور خبره ترین کارشناسان در فرایند اجرای میز خدمت را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که متصدی این میز باید به همه خدمات شرکت اشراف کامل داشته باشد وبتواند از فرصت های فناوری روز برای پاسخگویی سریع به مردم بهره برداری شود .

وی تصریح کرد: تمامی کاربران میز خدمت باید ارتباط موثر و اثربخشی با ارباب رجوع داشته و نیز تسریع در رفع مسائل و درخواستهای آنها را جهت تحقق انتظارات مراجعه کنندگان ، سرلوحه کار خود قرار دهند.